poniedziałek, 6 sierpnia 2018

Wieczorna pielęgnacja twarzy

Hejka,
Dziś przychodzę do was z postem na temat mojej wieczornej rutyny/pielęgnacji.
Pokaże Wam również szybki i prosty sposób na zrobienie domowego peelingu kawowego.


1. Po całym dniu spędzonym w makijażu, przychodzi czas na zrobienie demakijażu. Nie wyobrażam sobie iść spać,czując kosmetyki na twarzy i oczach, coś strasznego dla naszej cery...



Do pozbycia się makijażu używam mojego niezastąpionego płynu micelarnego z BEBEAUTY z ekstraktem z pigwy i cytryny. U mnie sprawdza się idealnie. Można zakupić go w biedronce.


2. Kolejnym etapem jest umycie twarzy żelem..


Ja używam 2w1 Skin Care, czyli żel i peeling. Idealnie oczyszcza, skóra po nim jest bardzo gładka. Nie zapycha i dobrze nawilża skórę.



3. Peeling robię sobie zawsze dwa razy w tygodniu ale zamiast wydawać pieniądze to robię go sama w domu. 

1 łyżeczka cukru + 2 łyżeczki kawy 

Peeling jak ze sklepu. Uwielbiam zapach kawy i to jak gładka skóra jest po nim.


4. Ostatnim etapem jest użycie kremu nawilżającego twarz. Nie wyobrażam sobie iść spać bez nawilżenia skóry.



Używam kremu z tej samej serii co płyn miceralny, czyli BEBAUTY. Idealnie nawilża, również polecam. Gdzie kupić? Biedronka zaprasza :D


I to moja cała wieczorna pielęgnacja :)


Chcecie zobaczyć mój codzienny makijaż?
Jak wygląda wasza pielęgnacja twarzy? Używaliście któregoś z tych kosmetykow? Spróbujecie peelingu?


Do następnego!



22 komentarze:

  1. Bardzo fajna pielęgnacja 😊 Zachęcił mnie ten krem! Również nie wyobrażam sobie iść spać bez nawilżenia twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Demakijaż to podstawa :D nie wyobrażam sobie położyć się spać z pudrem i całą resztą na buzi :D potem ten krosty, zapchane pory.... okropność

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie dbasz o swoją skórę :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nawet jak jestem bardzo zmęczona to muszę zmyć wszystko co mam na twarzy :P a peeling na pewno wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś, gdy rozpoczynałam swoją przygodę z makijażem nie wiedziałam jak kluczowy jest demakijaż. Nie oczyszczałam swojej twarzy na noc, co było wielkim błędem.
    Po jakimś czasie przeglądając stronki na Internecie znalazłam posta ze zdjęciem kobiety, która dostała silnej reakcji alergicznej właśnie przez błąd, który systematycznie popełniałam. Zdjęcie było na tyle drastyczne, że do tej pory pomimo upływu lat utkwiło mi w pamięci... i w momencie kiedy jestem zmęczona i jedyną rzeczą o której wieczorem marzę to sen, to zawsze zwlekę się z łóżka i odpowiednio oczyszczę cerę.

    Ps. Polecam skorzystać z 40% kodu rabatowego na detox, który zamieściłam na swoim blogu. Co jak co, ale takie naturalne produkty będę promować i polecać z całego serca bo są rewelacyjne i na prawdę korzystnie wpływają na nasze zdrowie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też robię od czasu do czasu domowe peelingi. Łatwe, szybkie i nie wymagają dużych kosztów. Płyn micelarny z biedronki kocham. Czasami zmieniam na Garniera, ale to już moje kobiece myślenie 'chcę czegoś nowego' :D

    OdpowiedzUsuń
  7. słodko wyglądasz w tym peelingu:D obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę też zrobić taki domowy peeling z kawy :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś używałam produktów BeBeauty, ale w końcu o nich zapomniałam... Wiem, że mają super żele myjące do buzi no i są dostępne w każdej Biedronce! Super, że wspomniałaś o tym peelingu kawowym. Na pewno wypróbuję ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wyobrażam sobie iść spać bez wcześniejszego oczyszczenia twarzy. Ja bym chętnie zobaczyła Twój codzienny makijaż :)
    Co do peelingu kawowego to ja kupiłam przez internet ale nie używam go do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A peeling z jakiej firmy kupilas ? Za jakiś czas post o makijażu się pojawi ;)

      Usuń
  11. Świetny domowy peeling !
    Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio przestawiłam się z płynu micelarnego na mleczko do demakijażu, oprócz tego moja pielęgnacja jest zbliżona do twojej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również nie wyobrażam sobie aby iść spać w makijażu ☺
    Moja wieczorna pielęgnacja jest baaardzo podobna do twojej z tym że peeling robie góra dwa razy w tygodniu ☺
    Pozdrawiam

    Lili

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam żadnego z tych kosmetyków ;) Podziwiam, że sama robisz peeling. Niby to proste, ale dla mnie już samo nakładanie całej wieczornej pielęgnacji jest zbyt czasochłonne :p
    Do Twoich kroków dodaję jeszcze hydrolat/peeling po myciu twarzy przed kremem, żeby wyrównać pH skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja obecnie używam do demakijażu płynu micelarnego z Nivea oraz żelu do mycia twarzy z AA ^^

    Zapraszam na nowy post
    https://miszczak-photograaphy.blogspot.com/2018/09/13-jednak-nie-pechowy.html ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Do demakijażu używam olejek z SVR. Moja cera jest ostatnio bardzo przesuszona więc staram się jej nie dobijać.
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz, a na pewno wpadnę. Nie reklamuj się, bez tego też Cię znajdę ;)